Transformă o simplă cameră într-un birou în 4 pași simpli

de Casa&Gradina

Indiferent dacă ești un liber profesionist, antreprenor sau freelancer, a avea un birou de la care să lucrezi poate face toată diferența. Chiar dacă ai doar o cameră liberă pentru a-ți folosi biroul, asta e mai bine decât nimic! A avea propriul spațiu înseamnă că te poți concentra pe realizarea lucrurilor fără a fi distras de lumea exterioară. Un birou nu trebuie să fie complicat. Trebuie doar să cunoști câteva trucuri care să te ajute să transformi acea cameră liberă într-un spațiu de lucru eficient. 

Iată cum să transformi o simplă cameră într-un birou în 4 pași simpli:

  1. Obține iluminarea corectă

Cu iluminarea potrivită, puteți crea mediul de lucru perfect. De asemenea, poți reduce riscul de oboseală a ochilor, dureri de cap și dureri de spate. Dacă ai o cameră mare, poți chiar să creezi o atmosferă care să te ajute să te concentrezi asupra muncii tale folosindu-te de lustre cu led de la Led-Zone, pe care le aplici în centrul camerei și care distribuie lumina în toată încăperea, astfel încât să nu te doară ochii, dar să ai destulă lumină încât să vezi ce faci.

  1. Creează intimitate și confort

Mediile de birou sunt adesea spații deschise concepute pentru ca grupuri mari de oameni să lucreze împreună. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că trebuie să creezi un spațiu comun dacă mai locuiești cu cineva în casă. Poți crea intimitate plasând pereți despărțitori sau perdele între spații sau plasând un birou în fața unui perete. Amplasarea unui birou în fața unui perete poate crea, de asemenea, un sentiment de intimitate, deoarece majoritatea oamenilor nu realizează cât de deschise sunt spațiile. Poți utiliza plante, piese de artă sau culori pentru a crea intimitate acolo unde este necesar.

  1. Profită la maximum de biroul tău

Având în vedere că majoritatea muncii tale se va face de la un spațiu de lucru pe care îl vei folosi foarte mult, este ideal să îți iei un birou care să îți folosească din toate punctele de vedere. Dacă ești freelancer, cel mai probabil vei avea nevoie doar de o masă, un scaun și un laptop, dar asta nu înseamnă că nu ai nevoie de confort, de aceea este ideal să îți iei un birou modular, pe care îl poți ridica pentru a putea lucra din picioare, iar când obosești îl poți coborî și lucra de pe scaun. Dacă ești un antreprenor care să toată ziua la telefon și are de revizuit contracte, cumpără un birou destul de spațios unde pot încăpea un calculator, un printer și un scanner.

  1. Organizează-ți depozitarea și cablurile

Să îți menții biroul organizat este unul dintre cele mai importante lucruri de făcut. Te poate ajuta cu munca ta, poate preveni dezordinea și chiar îți poate economisi timp. Un birou dezordonat te va încetini și va duce la mai multe ore pierdute și frustrare. Pentru depozitare nu este nevoie de un dulap uriaș cu nenumărate rafturi. În schimb, te poți folosi de birou ca unitate de depozitare. Păstrarea tuturor cablurilor și a altor articole care au un cablu pe ele te va ajuta să ai un spațiu de lucru organizat. De asemenea, poți păstra documentele și fișierele departe de birou și pe un raft din apropiere.

Poți transforma orice cameră într-un birou, oricât de mic. Trucul este să găsești combinația potrivită de iluminat, mobilier și aspect pentru a crea spațiul de lucru perfect.

Sursă foto: unsplash.com.

Articole asemanatoare