Curatenia din birou este foarte importanta atat pentru cei care lucreaza in interiorul biroului, cat si pentru cei care vin din exterior. De aceea, este important sa fie alese cele mai bune servicii de curatenie pentru intreaga firma, asa cum sunt echipele profesionale de servicii de curatenie in Bucuresti. O astfel de echipa specializata, care se ocupa de interioare, va lasa totul impecabil in urma.
Sunt mai multi pasi de urmat pentru a face curatenie eficient intr-un birou, iar unii tin si de angajati. Acestia sunt detaliati in cele ce urmeaza.
Eliberarea biroului de obiecte personale
Pentru ca fiecare persoana are pe birou o serie de obiecte care personalizeaza spatiul si care ofera confort utilizatorului, acestea sunt cele care ar trebui sa dispara primele inainte ca echipa de curatenie birouri sa vina. In felul acesta, obiectele personale nu se vor pierde si cei care vin sa curete pot trece direct la treaba. Strangerea propriilor obiecte ar trebui sa fie sarcina angajatului, astfel incat fiecare sa se asigure ca bunurile sale raman intacte si nu se pierd.
Strangerea documentelor de pe birouri
Angajatii sunt cei care stiu cel mai bine ce anume au pe birouri si prin urmare, tot ei sunt cei care ar trebui sa ia aceste obiecte si sa le duca la locul lor. In felul acesta se elimina riscul ca documentele sa se piarda sau sa se amestece si angajatii nu vor mai pierde timpul dupa curatenie cu cautarea lor. Toate documentele se vor muta in bibliorafturile corecte inainte ca echipa de curatenie sa vina.
Este necesar ca podeaua sa fie libera
Inainte de a sosi echipa de curatenie, se vor ridica de pe podea absolut toate obiectele care pot ingreuna accesul aspiratoarelor, precum:
- cutiile de sub birou;
- gentile lasate pe jos;
- bibliorafturile lasate pe jos;
- alte documente lasate langa sau sub birou;
- sacosele cu bunuri personale sau cu obiecte din firma.
Toate acestea trebuie sa fie puse de o parte, astfel incat sa nu existe riscul de a se pierde sau de a se deteriora. In plus, daca pe monitoare sunt lipite stickere, acestea vor fi dezlipite sau se va comunica echipei de curatenie ca sunt importante si trebuie sa ramana acolo.
Inainte de sosirea echipei de curatenie, se vor opri calculatoarele
Inainte de a se prezenta echipa de curatenie trebuie sa fie salvate toate documentele din calculator si acestea trebuie sa fie inchise. In acest mod, angajatul se asigura ca documentele sale nu se pierd in cazul in care, din greseala, calculatorul este scos din priza. In plus, nu este recomandat sa se lucreze cu calculatoarele in priza, pentru ca exista riscul de a se produce accidente neplacute. Toate firele vor fi scoase din priza si ridicatem astfel incat podeaua sa ramana goala. Astfel, in cazul in care se varsa apa sau alte lichide pe jos nu exista riscul ca electronicele sa fie distruse.
Daca se tine cont de toate aceste aspecte inainte ca echipa de curatenie sa ajunga, curatarea biroului se va face mult mai rapid si mai usor.